Deliveroo en Quick lanceren partnership in Brussel

Deliveroo, de on-demand bezorgdienst van maaltijden, en hamburgerketen Quick kondigen vandaag een nieuwe samenwerking aan. Vanaf vandaag zullen drie Brusselse vestigingen – Quick Anspach, Quick Bascule en Quick Boondaal – starten met leveringen aan huis waarbij de restaurants een beroep zullen doen op Deliveroo. Na een eerste fase, hopen Quick en Deliveroo de samenwerking verder uit te breiden naar andere locaties.

Vanaf vandaag zullen Brusselaars niet langer de deur uit moeten voor hun favoriete burger. Quick heeft een overeenkomst gesloten met Deliveroo voor een proefproject in drie Brusselse restaurants, die samen een groot deel van het Brussels Hoofdstedelijk Gewest kunnen bedienen (de vestigingen Anspach, Bascule en Boondaal). Een gemiddelde levering via Deliveroo vindt plaats in minder dan 30 minuten na de bestelling.

Mathieu de Lophem, General Manager of Deliveroo Benelux licht het graag toe: “Bij Deliveroo streven we er voortdurend naar om het meest uitgebreide menu aan te bieden, waarmee elke honger kan gestild worden. Daarom zijn we in de wolken dat we aan de slag gaan als de exclusieve partner van één van de meest geliefde Belgische restaurantketens. Of je nu zin hebt in een Giant of gewoon op zoek naar een snelle hap, we zijn er om je op je wenken te bedienen.”

Kevin Derycke, CEO van Burger Brands Belgium, is eveneens enthousiast : “Quick bestudeert al een tijdje de mogelijkheden om de Giant aan huis te laten leveren. Onze klanten keken echt uit naar deze dienstverlening en we zijn dan ook bijzonder blij om vandaag te kunnen aankondigen dat zij voortaan kunnen genieten van een aan huis geleverde Quick-maaltijd in Brussel. In Deliveroo hebben we de perfecte partner hiervoor gevonden.”

Praktische info: Quick Anspach, Bascule & Boondaal
Openingsuren levering aan huis: ma-woe: 11u-22u30 / do-zon: 11u-23u
Tarief : €2,5 per bestelling (onder totaalbedrag van €15 is er extra toeslag van €2)
Menu : Het volledige Quick-menu is beschikbaar, inclusief de burger van de maand
Leveringstermijn : gemiddeld binnen de 30 minuten vanaf de registratie van de bestelling

Over Deliveroo : Deliveroo is een bekroonde bezorgdienst van maaltijden opgericht in 2013 door William Shu en Greg Orlowski. Deliveroo werkt samen met 20 000 van de meest geliefde restaurants en met meer dan 30 000 fietskoeriers om de wereldwijd beste food delivery ervaring te bezorgen. Deliveroo heeft zijn hoofdkwartier in Londen met meer dan 1000 werknemers in kantoren verspreid over de hele wereld.

Deliveroo is actief in meer dan 150 steden in 12 landen: Australië, België, Frankrijk, Duitsland, Hong Kong, Italië, Ierland, Nederland, Singapore, Spanje, de Verenigde Arabische Emiraten en het Verenigd Koninkrijk.

Shana Van den Broeck

Burger Brands Belgium