Quick heropent in Westland Shopping in een splinternieuw decor

De bekende Belgische hamburgerketen Quick heet haar klanten opnieuw welkom in het recent gerenoveerde Westland Shopping in een gloednieuw decor dat het Belgische karakter van het merk extra in de kijker zet.

Na 2 jaar hard werken haalt Quick alles uit de kast met een spetterende DJ-set van de Belgische DJ Daddy K. De beroemde DJ maakt van de gelegenheid gebruik om zelf de ​ aanwezige klanten te bedienen en natuurlijk ook handtekeningen uit te delen.

Het is het 76ste Quick-restaurant in België (79ste inclusief Luxemburg). Wat het speciaal maakt? Het is het allereerste Brusselse restaurant met het gloednieuwe decor, ontwikkeld door Créneau International. Een decor dat het Belgische karakter van het merk nog extra benadrukt.

"Klanten zullen verschillende grafische elementen ontdekken, zoals roestvrijstalen ballen die het Atomium oproepen. Een decor in verschillende roodtinten waarin iedereen zijn eigen favoriete sfeerhoekje kan vinden." vertelt het ontwerpersduo Evita Appendin en Janneke Pasmans enthousiast.

Het restaurant bevindt zich op eerste verdieping van het Westland Shopping in Anderlecht en heeft een oppervlakte van 455 m² met een capaciteit van 160 zitplaatsen. Vanaf april biedt het terras van Quick nog eens 52 extra plaatsen.

Quick in Westland Shopping heeft 60 medewerkers en is geopend van maandag tot donderdag van 10.00 tot 22.00 uur, op vrijdag en zaterdag van 10.00 tot 23.00 uur en op zondag van 11.00 tot 22.00 uur.

Quick, opgericht in 1971 in België, was de eerste fastfoodketen voor hamburgers in het land en blijft ​ sindsdien een van de favoriete merken van de Belgen, met zijn beroemde Giant-burger. Tegenwoordig heeft de keten 78 restaurants in België en Luxemburg. In totaal zijn bijna 3.500 mensen werkzaam onder het Quick-merk in beide landen.

Perscontact:

Ann Ramaekers