Quick rekruteert op grote schaal: 400 vacatures in België en Luxemburg

De beroemde Belgische restaurantketen lanceert een grote wervingscampagne genaamd "Go for Giant", een knipoog naar haar beroemde burger. Quick is op zoek naar 400 mensen met verschillende profielen om de teams van zijn 79 restaurants in België en Luxemburg te versterken.

Interne keuken

Door de explosieve groei van de laatste jaren, en de vele mensen die daardoor doorgegroeid zijn, is Quick constant op zoek naar nieuw talent. Gezien de algemeen gekende problematiek rond personeelstekorten in de horecasector lanceert Quick daarom een grote rekruteringscampagne en speelt het haar troefkaart door de aandacht te vestigen op de insights van haar medewerkers en wat het bedrijf ​ te bieden heeft als werkgever. Naast de trots om voor een iconisch Belgisch merk te werken, zijn het teamwerk, de diversiteit aan taken en het aanleren van autonomie, de flexibiliteit van uurroosters, de jonge en dynamische sfeer én de vele ontwikkelingsmogelijkheden allemaal voordelen die blijken uit een grote interne bevraging bij zo'n 3.500 Quick-medewerkers in België en Luxemburg.

Valérie Gésué, 18 jaar anciënniteit, doorgegroeid tot manager. Ze leidt nu een team van 50 mensen in Jambes en getuigt: “Het is mijn rol personeel te helpen ontwikkelen. Samen leren we elke dag bij. De meeste leden van mijn team hebben meer dan 10 jaar anciënniteit, soms zelfs 30! Ik heb sommigen zien beginnen als student die vervolgens werden aangenomen als vaste werknemer en evolueerden van Crew Member naar assistent, ploegleider of zelfs manager van andere restaurants. Een gegeven waar we erg trots op zijn en het DNA van Quick naar voor brengt”.

Gevarieerde profielen gedreven door een gemeenschappelijk doel

Quick zoekt 400 nieuwe medewerkers voor de verschillende functies die samen zorgen voor een unieke klantenervaring:

• Studenten, Flexijobs en Crew Members: in direct contact met klanten nemen ze bestellingen op, staan ze garant aan de kassa voor een goede verkoop of werken ze in de keuken. Ze leren autonomie met behoud van teamgeest, respect voor strikte hygiëneregels, verantwoordelijkheden en klantenrelaties.
  • Shift Leaders: ze leiden teams van een twintigtal mensen met enthousiasme en zorgen ervoor dat door goed personeelsmanagement de Quick-restaurants er operationeel op vooruit gaan.
  • Assistant Managers: als essentiële schakel tussen Shift Managers en Managers, voeren ze een breed scala aan taken uit en ontwikkelen ze hun ervaring in verschillende sleutelgebieden van restaurantmanagement.
  • Restaurant Managers: aan het hoofd van hun eigen restaurant beheren ze de administratie, financiën en het commerciële aspect terwijl ze de teams inspireren en motiveren.
"Quick bestaat al meer dan 50 jaar en is altijd een consumentenmerk geweest, zegt Kevin Derycke, CEO. "Met deze campagne willen we laten zien dat we een erg belangrijke en aantrekkelijke werkgever zijn. Wat we via deze campagne willen meegeven, is dat onze medewerkers helemaal zichzelf kunnen zijn bij Quick, ze hun talenten kunnen ontwikkelen en dat ze flexibel kunnen werken in een enthousiast team. Deze campagne zet onze waarden en normen in de kijker en laat zien dat Quick niet alleen hamburgers verkoopt, maar ook garant staat voor de mensen die voor ons werken; de mensen die dagelijks het verschil maken in de klantbeleving. De slogan "Go for Giant" spreekt voor zich en is een knipoog naar onze beroemde burger."

De openstaande vacatures worden verdeeld per profiel en zijn te raadplegen via https://jobs.quick.be/nl.

De visuals in deze campagne eren de medewerkers van Quick.

Perscontacten:

Ann Ramaekers