Quick werft aan in Brussel voor heropening in Westland Shopping

Bijna 80 jobs moeten ingevuld worden

Brussel - 31 oktober 2023 - Vanaf midden december heropent Quick zijn deuren in het onlangs gerenoveerde Westland Shopping. De hernieuwde vestiging krijgt een gloednieuw decor met de naam Smile, dat de Belgische identiteit van het merk in de kijker plaatst. Om toekomstige klanten optimaal te kunnen bedienen, rekruteert de grootste hamburgerketen van België 15 crew members, 3 shift leaders en 60 studenten.

Wat houden deze functies eigenlijk in?

• Crew members en studenten: zij staan in direct contact met klanten, nemen bestellingen op, bedienen de kassa of werken in de keuken. Ze leren om zelfstandig te zijn maar ook hoe een teamplayer te worden. Voorts leren ze de strikte hygiëneregels te respecteren, verantwoordelijkheid te nemen en klantrelaties te ontwikkelen.
  • Shift leaders: zij leiden het team van een twintigtal mensen met enthousiasme om het restaurant volledig operationeel te krijgen.

Waarom solliciteren?

De trots om voor een iconisch Belgisch merk te werken, het teamwork, de diversiteit van de taken en het leren zelfstandig te zijn, de flexibele werkuren, de jonge en dynamische sfeer en de vele mogelijkheden voor interne loopbaanontwikkeling… stuk voor stuk belangrijke redenen die aan het licht kwamen tijdens een grote interne enquête in mei bij de ongeveer 3500 huidige Quick-werknemers in België en Luxemburg.

"We zijn blij dat we onze klanten van het Westland Shopping centrum en nieuwe teamleden weldra kunnen verwelkomen. Een diploma op zak hebben, is absoluut niet noodzakelijk. Wij bieden een breed scala aan functies met voortdurende opleidingen en geweldige kansen voor werknemers om zich verder te ontwikkelen", zegt Kevin Derycke, CEO van Quick.

Waar en hoe solliciteren?

De Job Days worden georganiseerd in samenwerking met Actiris op 7 november bij Quick Sint-Agatha-Berchem, Keizer Karellaan 560, 1082 Brussel.

Om deel te nemen, moeten kandidaten eerst hun CV sturen naar [email protected], met "Kandidatuur Quick Westland" in de onderwerpregel.

Quick, opgericht in 1971 in België, was de eerste fastfoodketen voor hamburgers in het land en blijft ​ sindsdien een van de favoriete merken van de Belgen, met zijn beroemde Giant-burger. Tegenwoordig heeft de keten 78 restaurants in België en Luxemburg. In totaal zijn bijna 3.500 mensen werkzaam onder het Quick-merk in beide landen.

Perscontact:

Ann Ramaekers